Design your face – sponsored video

_MG_9592
_MG_9665_02

Helt siden jeg var liten jente har jeg hatt en litt småteit drøm om å bruke briller. Jeg kan fremdeles huske da jeg pleide og tjuvlåne mamma sine da jeg var mindre. Derimot har jeg alltid hatt et perfekt syn selv. Men dere vet jo hvordan det fungerer? Det man ikke har vil man som regel ha. Og sånn fortsetter det i livets lange løp. Det er ett eller annet med briller som kan endre uttrykket ditt totalt – enten du vil være smart eller sofistikert. Nå begynner jeg jo faktisk å bevege meg inn i en aldersgruppe hvor det plutselig blir aktuelt for mange å bruke briller. Synet svekkes etter mange år foran både tv, pc-skjermer og våres iphoner (dere vet jo hvordan vår generasjon er). Jeg kan faktisk merke at synet mitt har blitt litt mye dårligere i det siste. Konsekvensene av å være en blogger vet dere.. hehe

Jeg tenkte at det ville være fint å anbefale dere lesere om brillemote ettersom de fleste av dere er på min alder, og et par av dere kommer kanskje i den situasjonen selv snart. I samarbeid med Synsam har jeg fått i oppgave og vise dere kampanjen de holder på med nå. Briller er faktisk alt annet enn kjedelig! Synsam er kjent for sine noe uvanlige, kule og frekke videoer om brillemote. I denne morsomme og inspirerende filmsnutten møter vi Synsams faste modeller Simon og Agnes som reiser rundt i verden. Her er de på besøk i herskapshuset til Vendela Kirsebom i Sicilia, hvor de etterhvert møter Herica – en superfeminin kvinne som skaper trøbbel i paradis for paret.

Det jeg elsker ved reklamefilmen er at den er laget som en kort spillefilm. Det viser at reklame faktisk ikke trenger å være kjedelig – og selv ikke reklame om noe så enkelt som briller! Hensikten med videoen er selvfølgelig å vise frem de nye brilletrendene – både solbriller og brilleinnfatning. Personlig liker jeg runde, katteformede briller. Det er superfeminint og sexy!

Sponset av synsam

Leave a Comment

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *